طراحی سایت فروشگاهی,فروشگاه اینترنتی اختصاصی

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی | فروشگاه اینترنتی اختصاصی | قیمت فروشگاه اینترنتی اختصاصی

  • یکشنبه 8 اردیبهشت 1398
  • 807 نفر

فروشگاه اینترنتی اختصاصی طراحی شده در وب شاپ مناسب برای کسب و کارهایی است که تمام موجودیت آنها به صورت آنلاین بوده و به صورت آنلاین اداره می شوند. 

طراحی فروشگاه های اینترنتی اختصاصی

فروشگاه اینترنتی اختصاصی طراحی شده در وب شاپ مناسب برای کسب و کارهایی است که تمام موجودیت آنها به صورت آنلاین بوده و به صورت آنلاین اداره می شوند. 

امروزه بیشتر کسب و کارها به صورت اینترنتی انجام میشود و بیشتر فروشندگانی که از این طریق کالای خود را میفروشند حتی گاهی انبار فیزیکی ندارند و در بیشتر اوقات کالای فروشی آنها کالایی است که نیازی به انبار فیزیکی ندارد مثل فروش کارت شارژ و سایر محصولات اینچنینی.

به همین علت است که امروزه آمار فروشگاه های اینترنتی بسیار رو به افزایش است و هر روزه شاهد فروشگاههای اینترنتی بیشتری در سطح اینترنت هستیم.

فروشگاه اینترنتی چیست؟

فروشگاه اینترنتی به سایتی گفته میشود که از طریق آن محصولات شما در معرض نمایش قرار میگیرد و مشتریان که همان مخاطبان سایت هستند میتوانند کالای شما را از طریق بستر اینترنت خریداری کنند. از طریق فروشگاه اینترنتی شما میتوانید محصولاتتان را با قیمت واقعی و گاهی با تخفیف و غیره برای فروش به نمایش بگذارید.

در فروشگاه اینترنتی شما میتوانید انواع محصولاتتان رابرای بیننده سایت همراه با عکس های متعدد از محصول به نمایش بگذارید . عکس های متعدد از یک محصول به خریدار این امکان را می دهد که بتواند محصول را از زوایای مختلف و به شکل کاملا واقعی ببیند و برای خرید تصمیم قطعی بگیرد.

وب شاپ این افتخار را دارد که با طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی برای مشتریان خود سایت آنها را به صدر نتایج گوگل برساند و از این طریق کسب و کار آنها را متحول سازد. در ادامه درباره طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی توضیحات بیشتری خواهیم داد.

طراحی فروشگاه اینترنتی | طراحی سایت فروشگاه  

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

 

طراحی فروشگاه اینترنتی بخش های مختلف و امانات متفاوتی دارد.و این امکانات بسته به اینکه شما چه بیزینسی دارید و در چه زمینه ای فعالیت میکنید در سایت فروشگاهی شما قرار داده می شود. البته مشاوران وب شاپ شما را در در راستای رسیدن به اهدافتان و اینکه دقیقا به چه فروشگاه اینترنتی نیاز دارید همراهی میکنند و به شما مشاوره می دهند . اما نکته ای که مشخص است این است که اختصاصی بودن قالب فروشگاهی شما بسیار بر روی شناسانده شدن شما به مشتری با اسم برند خودتان و رنگ شرکتی تان تاثیر دارد. پس ما به شما پیشنهاد میکنیم که اگر میخواهید فروشگاه اینترنتی داشته باشید ، از طراحان تیم برنامه نویسی و طراحی وب سایت وب شاپ بخواهید که برای شما طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی انجام دهند.
شما با طراحی فروشگاه اینترنتی می توانید یک پلت فرم فوق العاده جذاب تجارت الکترونیک برای خود ایجاد کنید و مشتریان بیشتری پیدا کنید. طراحی فروشگاه اینترنتی محصولات شما را در کانون توجه قرار می دهد تنها چالش پیش روی شما در طراحی فروشگاه اینترنتی ذخیره کردن محصولات شما است. طراحی فروشگاه اینترنتی نه تنها تجارت شما را درخشان می کند بلکه کسب و کار شما را نیز تقویت می کند. طراحی فروشگاه اینترنتی یکی از پرطرفدارترین زیر شاخه های طراحی سایت است که برای رفع نیاز مشتریان و همچنین سهولت خرید شکل گرفته است. طراحی فروشگاه اینترنتی نسبت به سایر انواع طراحی سایت دارای ماژول ها و امکانات گسترده تری است. در نتیجه این نوع طراحی سایت دشوار تر از  طراحی سایت معمولی است. 

طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی چیست

همانطور که در مبحث قبل توضیح دادیم طراحی فروشگاه اینترنتی نیاز به یک قالب و رنگ طراحی در قالب دارد. اگر از قالب های آماده استفاده کنیم و طراحی قالب به شکل اختصاصی برای شرکت انجام نشود ، میگوییم طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی نیست ، اما اگر قالب گذاشته شده بر روی فروشگاه طبق نظر و سلیقه مشتری انجام گیرد و جایگذاری های مختلف و رنگ بندی های آن بر اساس سلیقه مشتری باشد میگوییم طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی انجام گرفته است البته در اختصاصی بودن یک سایت پنل مدیریت نقش اساسی دارد گاهی شرکت طراح سایت پنل مدیریت سایت را توسط تیم برنامه نویسی اش کدنویسی اختصاصی کرده و در اختیار مشتریان  قرار می دهد گاهی نیز از پنل های مدیریتی آماده استفاده می کند که خوشبختانه تیم وب شاپ از هر دو پنل هم آماده هم اختصاصی بسته به نیاز مشتری استفاده می کند و در بهره گیری از هر دو تبحر لازم را دارند.پنل مدیریت در واقع همان بخشی است که داده های سایت اعم از تصاویر و متون و غیره توسط خود شما پس از آموزشی که از شرکت طراح دریافت می کنید و از طریق فرم ذخیره می شود در نهایت در قالب تم سایت به کاربر نشان داده می شود. 

طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی چه مزایایی دارد

مزایای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

زمانی که مشتری به جای مراجعه فیزیکی به مراکز خرید از فروشگاه اینترنتی شما خرید میکند علاوه براینکه در زمان و وقت مشتری صرفه جویی شده است ، شما هم بدون اینکه نیاز به اجاره فضا برای فروش محصولتان داشته باشید آن را فروخته و سود کسب کرده اید.

در زمان هر دوی شما صرفه جویی خواهد شد، هم شما  و هم مشتری بدون اینکه برای خریدتان زمان زیادی صرف کنید این امر را انجام داده اید، گاهی حتی با یک کلیک.

از مزیت های دیگر این امر این است که مشتری به صورت کامل طرح ها و رنگ ها و حتی عکسهای محصولی که قصد خرید آن را دارد میبیند و به راحتی میتواند برای خرید آن تصمیم بگیرد.

نحوه طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی چگونه است ؟

امروزه با توجه با فراگیر شدن استفاده از اینترنت و محبوبیت آن فروشگاه های اینترنتی نیز بیش از هر زمان دیگری گسترش پیدا کرده اند. شما نیز اگر به دنبال جذب مشتریان بیشتری برای محصولات خود هستید و می خواهید درآمد بیشتری کسب کرده و به کسب و کارتان رونق ببخشید، استراتژی فروشگاه ساز اختصاصی اینترنتی می تواند به تمام نیازهای شما پاسخ بدهد.

 روش های طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی

فروشگاه اینترنتی اختصاصی

فروشگاه سازی اختصاصی در اینترنت نیاز به دانش و آگاهی در زمینه های رسانه های اجتماعی، بهینه سازی موتور جستجو (جستجوگرها)، وبلاگ ها، لیست های ایمیل، بازاریابی وابسته و ... دارد.

امروزه روش های بسیار متنوعی برای طراحی فروشگاه اینترنتی وجود دارد که در زیر به آن­ها اشاره شده است.

یکی از این روش ها رسانه های اجتماعی وشبکه های مجازی می باشد. حفظ حضور در رسانه های اجتماعی می تواند به شرکت شما کمک کند تا با مشتریان فعلی و جدیدی ارتباط برقرار کنید و از آن­ها برای تعامل با کاربران، ارائه اطلاعات مفید در مورد کسب و کار خود و ایجاد ارتباط هایی که آنها را تشویق به خرید می کند بهره ببرید و اگر فردی سوالی در مورد کسب و کار شما داشته باشد، بتواند به طور مستقیم در رسانه های اجتماعی با شما تماس بگیرد و شما نیز راهنمایی های لازم را انجام دهید.

روش دیگر طراحی وب سایت می­باشد و در بسیاری از موارد، وب سایت شما مهم ترین نقطه تعامل بین کسب و کار شما و مشتریان جدید است. اگر سایت شما به خوبی طراحی شده باشد، مردم زمان بیشتری را صرف خواندن محتوای شما و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار شما خواهند کرد و این احتمال را نیز افزایش می دهد که آنها به مشتری تبدیل شوند و همچنین سیگنال های مثبت را برای موتورهای جستجو ارسال می کند که موجب می­شود نمایش کسب و کار شما در نتایج جستجو افزایش یابد.

روش دیگر که به مراتب از دو روش دیگر پیشرفته تر می­باشد طراحی و ساخت یک اپلیکیشن اختصاصی برای فروشگاه اینترنتی می­باشد که قابلیت نصب در گوشی­های هوشمند را دارا می­باشند.اما توصیه ما این است که ابتدا از وب سایت برای فروشگاه ساز حرفه ای استفاده کرده و بعد از شناخت و جذب مشتری برای سهولت خرید نسبت به طراحی اپلیکیشن اقدام کنید.

ابتدا قبل از اینکه به مراحل و اقدامات لازم برای فروشگاه ساز اختصاصی دراینترنت بپردازیم بهتر است مزیت های آن را یاد آور شویم :

مقرون به صرفه است
در مقایسه با روش های بازاریابی سنتی، خرید سایت فروشگاه اینترنتی بسیار مقرون به صرفه است. زیرا می توانید بدون اختصاص فروشگاه و ملکی نسبت به فروش محصولات خود بپردازید.پس به لحاظ وقت و حتی هزینه , قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی مقرون به صرفه تر است .
فراگیر تر است 
فروشگاه اینترنتی همچنین به شما امکان می دهد تا مشتریان بیشتری را جذب کنید. با روش های فروش سنتی، دسترسی شما اغلب به دامنه فضای تبلیغ شما محدود می شود. به عنوان مثال، اگر شما در بیلبورد تبلیغ کنید، تنها افرادی که رانندگی می کنند، این بیلبورد تبلیغ شما را می بینند. با این حال، فروشگاه اینترنتی به شما امکان می دهد تا به مشتریان بیشماری در سراسر کشور برسید و محدود به نشریات و مخاطبان خاص نیستید.
ایجاد آگاهی از برند و محصول خود آسان تر است
ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای به شما اجازه می دهد که میزان دسترسی خود را افزایش دهید تا بتوانید به افزایش آگاهی از برند خود بپردازید و هم چنین به خریداران نیز امکان می دهد تا اطلاعات کسب کرده و با درک کامل از محصول مورد نظر نسبت به خرید آن اقدام کنند.
به دلیل سهولت خرید اینترنتی وعدم نیاز به مراجعه حضوری، افراد با مشغله کاری زیاد تمایل بیشتری به آن دارند.
 

اقدامات و توصیه های لازم برای طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی   

  • بررسی سایت هایی که محصولات مشابه محصول شما را دارند. با اینکار می توانید نسبت به محصولات پر فروش و قیمت آنها آگاهی پیدا کرده و با ایجاد تخفیفی هر چند اندک به افزایش مشتریان خود بپردازید.
  • ایجاد نام تجاری و علامت تجاری اختصاصی برای فروشگاه
  • اقدام به راه انداری سیستم یکپارچه و دقیق که امکان خرید هم از طریق شبکه های مجازی و هم از طریق وب سایت را به مشتریان می دهد.
  • تبادل با سایر فروشگاه های اینترنتی که موجب تبلیغ فروشگاه و محصول شما می­شود.
  • ساخت کلیپ هایی از افرادی که از محصول شما استفاده کرده اند و انتشار آن­ها در شبکه های اجتماعی و یا وب سایت اختصاصی خود به منظور جلب علاقه و ایجاد شناخت بیشتر از محصول خود.
  • کمک گرفتن از عکاسان حرفه ای تبلیغاتی برای ثبت تصاویر با کیفیت از محصول
  • ایجاد امکان پشتیبانی و خدمات پس از فروش برای اطمینان بخشی به خریداران
  • دسته بندی محصولات از نظر کیفیت، قیمت و محبوبیت
  • ایجاد امکان مقایسه چند محصول با یکدیگر
  • ایجاد تنوع در محصولات به نحوی که همه اقشار قادر به خرید از فروشگاه شما باشند.
  • ایجاد امکان نظر خواهی از خریداران
  • میزبانی وب

وب سرور هایی که میزبان فروشگاه های اینترنتی هستند امکانات مورد نیاز برای ایجاد، اجرا و مدیریت یک فروشگاه آنلاین را فراهم می کنند. ویژگی های میزبانی فروشگاه اینترنتی شامل سبد خرید، پروتکل SSL، پشتیبانی از پایگاه داده، خدمات پرداخت الکترونیک، ویژگی های امنیتی و ویژگی های مشابه می باشند. میزبانی تجارت الکترونیک سرویسی است که ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب علاوه بر سرور مورد نیاز برای میزبانی سایت پیشنهاد می کنند.

نام دامنه

فروشگاه اینترنتی و به طور کلی هرسایت برای راه اندازی نیاز به یک نام دامین دارد. دامین همان نامی است که برای ورود به هر وب سایت آن را در مرورگر خود وارد میکند  ؛ نام دامنه در واقع هویت اینترنتی فروشگاه است.

آدرس IP اختصاصی

وب سرور فروشگاه آنلاین یک آدرسIP اختصاصی دارد که کاربران از طریق آن به سرور متصل می شوند. فروشگاه اینترنتی اطلاعات خرید را برای محافظت از داده های مشتری با پروتکلSSL رمزگذاری می کند. یک گواهینامه SSL خصوصی امنیت وب سایت را برای مشتریان تضمین می کند.

نرم افزار سبد خرید

سبد خرید یک نرم افزار ضروری برای یک فروشگاه اینترنتی است. این نرم افزار از الگوریتم آنلاین فروشگاه و فرآیند سفارش پشتیبانی می کند.

رابط تجاری

یک سبد خرید با یک حساب تجاری در یک موسسه مالی نیازمندی های پردازش لحظه ای فرایند پرداخت کارت های اعتباری در بستر اینترنت است. حساب تجاری مورد نیاز برای سیستم پرداخت را می توان از بانک ها گرفت. سیستم پرداخت می تواند با سیستم صدور صورت حساب نیز هماهنگ شود.

کاتالوگ محصولات

یک کاتالوگ محصول، یک فضای مجازی برای ارائه اینترنتی لیست محصولات، توضیحات و طبقه بندی شان به مشتری است که متشکل از صفحه دسته بندی محصولات و صفحات توضیح محصولات می باشد.

درگاه پرداخت آنلاین

درگاه پرداخت آنلاین در یک فروشگاه اینترنتی، امکان پرداخت از طریق کارت های اعتباری را برای مشتریان فراهم می کند.این درگاه، اطلاعات کارت های اعتباری را تایید کرده و سپس تراکنش را پردازش می کند. پس از کم کردن درصد بانک از مبلغ پرداختی، باقیمانده را به حساب بانکی فروشگاه واریز می کند.

محاسبه گرهزینه حمل ونقل

هزینه حمل و نقل را می توان بعد از افزودن یک آیتم به سبد خرید توسط مشتری محاسبه کرد. قبل یا بعد از نهایی شدن سفارش، محاسبه گر، هزینه حمل و نقل را با توجه به معیارهای وارد شده توسط مشتریان محاسبه می کند. به عنوان مثال، هزینه های حمل و نقل ممکن است بر اساس وزن، مقصد ، روش بسته بندی ، نحوه ارسال (پست پیشتاز ، سفارشی ، پیک ، تیپاکس و...) و معیارهای دیگر محاسبه شود.

محاسبه مالیات

فرآیند فروش اینترنتی بدون محاسبه مالیات کامل نیست. فروشگاه های اینترنتی نیز مانند سایر فروشگاه ها از مالیات معاف نیستند مالیات هایی از قبیل ارزش افزوده نیز بر یک فروشگاه اینترنتی وارد است. مدیر فروشگاه اینترنتی نرخ مالیات را به صورت دوره ای به روزرسانی می کند. همچنین می توان نرم افزاری برای به روز رسانی خودکار نرخ مالیات طراحی یا خریداری کرد.

برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی کامل و حرفه ای با توجه به معیارهای بالا و حتی ویژگی اختصاصی مورد نیاز از طریق فرم تماس باما و یا 32241381-026 مشاوره رایگان دریافت کنید.