
معرفی بهترین شرکت طراحی سایت در کرج
- 27/01/1398 27/01/1398
- سه شنبه 27 فروردین 1398
- 1391 نفر
وب شاپ با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها جهت طراحی سایت به صورت کاملا بهینه و با سرعت بالا و حجم کم، همچنین با رعایت تمامی اصول سئو جزو بهترینها در زمینه طراحی سایت می باشد
انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت
برای یک شرکت یا مجموعه تجاری برخورداری از یک سایت قدرتمند و کارآمد بدیهی بنظر میرسد ولی اولین قدم برای شروع، انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت خواهد بود. به منظور موفقیت در بازار رقابتی، شما نیاز دارید بهترین تجربه را برای مشتریان خود رقم بزنید.
با تغییرات وسیع بازاریابی در طول سالها، سایت های اینترنتی و نرم افزارهای موبایل به قدری در میان مردم و بخصوص جوانان جا باز کرده اند که هرکسی در فکر راه اندازی یک سایت یا تجارت در فضای اینترنت می باشد. معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت وابسته به کاربرد سایت مورد نظر شما و همچنین بودجه ای که در نظر دارید متفاوت خواهد بود در نتیجه همواره نمیتوان یک گزینه را به همه پیشنهاد کرد.
هدف خود از راه اندازی سایت را مشخص کنید
اولین تدبیری که شما می بایست بیندیشید این است که با استفاده از سایت خود و تجارت آنلاین خود می خواهید به چه چیزی دست یابید. شما نیازدارید که هدف خود را مشخص کنید و قبل از انتخاب شرکت طراحی سایت تعیین کنید معیار موفقیت شما چه چیزی خواهد بود.
برای مثال اگر سایت شما یک فروشگاه اینترنتی است، تمرکز شما بر بازگشت سرمایه گذاری تان، تغییر بازار فروش و حفظ مشتریان دائم خواهد بود.
اگر شما در حال راه اندازی یک کمپانی جدید هستید و نیاز به معرفی برند خود دارید، سایتتان باید حاوی اطلاعات و مطالب مرتبط با محصولات و خدمات ارائه شده توسط شرکت و همچنین ارائه راه های ارتباط با مشتریان جدید و قدیمی باشد.
وقتی که شما می دانید که به چه چیزی برای به انجام رسانیدن هدفتان نیازدارید، قادر خواهید بود تا یک شرکت طراحی سایت متناسب با خواسته خود بیابید.
کاری که شما باید در این مرحله انجام دهید: قبل از هر چیز هدف خود را از راه اندازی وبسایت مشخص کنید و پس از آن از شرکت طراحی سایت موردنظر خود بخواهید که توانایی هایش را به شما اثبات کنند. آنها باید به شما نمونه ای از فعالیت های خود که طی آن موفق به رفع نیاز خاصی شده اند را معرفی کرده و چگونگی تهیه ی راه حل های خود را به شما نشان می دهند.
این به معنی داشتن یک نمونه کار دقیقا در زمینه کاری شما نیست! بلکه به معنی توانایی درک نیازها و پتانسیل های تجارت شماست. بعنوان مثال اگر آموزشگاه موسیقی دارید فعالیت شرکت طراحی سایت در زمینه معرفی آموزشگاه ها در هر زمینه ای میتواند معیار تصمیم گیری شما باشد.
هزینه ی طراحی سایت را در نظر داشته باشید
مثل هرچیز دیگری که می خرید، عبارت “هرچقدر پول دهی همان قدر آش می خوری” در دنیای طراحی سایت هم صادق است. اگر قیمت پایین یک شرکت طراحی سایت شما را برای سپردن کار خود به آنها وسوسه کند ممکن است زمان و هزینه زیادی را برای این اشتباه از دست بدهید.
این به معنی پرداخت هزینه های بالا نیست ولی شما باید ارزش و زحمت واقعی سایت خود را بسنجید و متناسب با همان هزینه کنید.
چگونه می توانید هزینه پروژه را تخمین بزنید؟ این واقعا یک معادله ی ساده است. به عنوان صاحب یک تجارت، اینجا همان جایی است که می بایست مکث کنید و کمی تحقیق کنید. سال گذشته چه مقدار هزینه صرف تبلیغات و بازاریابی کرده اید؟ پنج سال گذشته چطور؟ چگونه این تلاش ها باعث برگشت سرمایه تان شد؟
کاری که در مرحله دوم باید انجام دهید: از شرکت طراحی سایت درخواست کنید تا دلایلی روشن از ارزشی که در نتیجه ی کار ایجاد می شود و قیمت طراحی سایت به شما بدهد. به خاطر داشته باشید که در مورد ارزش و پیچیدگی کار صحبت میکنیم و نه زمان.
مردی از پیکاسو خواست تا روی دستمال کاغذی برای او نقاشی بکشد و به او بفروشد، پیکاسو در چند دقیقه طرحی برای او کشید و درخواست یک میلیون دلار کرد. مرد با تعجب پرسید که شما تنها چند دقیقه روی این نقاشی زمان گذاشتید چرا این پول را درخواست میکنید؟ پیکاسو جواب داد بله ولی 50 سال زحمت کشیدم تا بتوانم در چند دقیقه این نقاشی را بکشم.
اگر شرکت طراحی سایت می تواند سایتی برای شما طراحی کند و یا سرویسی را ارائه دهد که سرمایه شما را بازمی گرداند بنابراین هزینه برآورد شده نباید باعث برهم خوردن معامله ی شما با آنها شود.اجازه ندهید که برچسب قیمت شما را از هدفی که در مرحله یک مشخص کرده اید، دور کند. یک بررسی ساده نشان میدهد که شما هزینه های بسیاری در جای نامناسب (مانند مجلات تبلیغاتی چاپی) صرف میکنید ولی به هیچ عنوان بازدهی لازم را از آن دریافت نمی کنید.
سابقه ی شرکت طراحی سایت را بررسی کنید
مهم نیست که سابقه ی یک شرکت طراحی سایت چند سال باشد، در حقیقت بسیاری از شرکت های جدید، ایده های درخشان و تکنیک های مدرن تری نسبت به رقبای قدیمی خود دارند. نکته اینجاست که شرکت طراحی سایت چقدر با صنعت شما آشنا باشد و اینکه آیا راه حلی مشابه با کار شما برای مشتریان دیگر خود انجام داده اند؟ چقدر در پروژه های قبلی خود خلاقیت داشته اند و در جلب رضایت مشتریان گذشته موفق بوده اند؟
کاری که شما باید انجام دهید: از شرکت طراحی سایت در خواست کنید تا تکنولوژی های مورد استفاده خود، مشتریان موفق و راه حل های انتخابی شان را به شما معرفی کنند.
با شرکت طراحی سایت در تعامل باشید و از آنان یاد بگیرید
تغییرات همیشگی وب سایت ها و تکنولوژی ها همه چیز را حتی برای ما که با وب سایت نفس می کشیم و زندگی می کنیم، دشوار و چالش برانگیز کرده است. بنابراین مهم است که بدانید که شرکت مورد نظر شما درمورد چه چیزی صحبت می کند و در حال انجام چه کاری است.
هنگامی که شما با یک شرکت طراحی سایت وارد مذاکره می شوید، آنها باید درکنار شما باشند و تلاش کنند تا شما را مجاب کنند که چه کاری انجام می دهند و چگونه این کار را انجام داده اند و از همه مهم تر چرا این کار را انجام می دهند.
اگر شما در بخشی از مذاکرات سردرگم شدید و یا متوجه بخشی از اصطلاحات و کلمات نشدید، این تقصیر شما نیست، مقصر شرکت طراحی سایت شما است.
کاری که شما باید انجام دهید:از شرکت طراحی سایت، درباره ی روند و روش کارشان سوال کنید و همچنین درباره ی دلیل توصیه هایشان و تصمیماتشان سوال بپرسید. اگر متوجه بخشی از پروژه نشدید حتما سوال کنید. درست است که شما وظایف و دغدغه های خودتان را دارید اما این هم درست نیست که در باره ی آنچه در آن سرمایه گذاری می کنید دیدی نداشته باشید.
تهیه محتوا وظیفه شماست نه شرکت طراحی سایت
شما بدون شک برای ساخت و یا راه اندازی مجدد یک سایت دلایل خاص خود را دارید.اغلب اوقات اولین چیزی که به ذهن می رسد، ظاهر سایت و قابلیت های آن است.البته که اینها فاکتور های با اهمیتی هستند اما فاکتور مهمتر که اکثرا هم نادیده گرفته می شود، محتوای مناسب است.
طراح و مشاور سایت شما باید عمیقتر به مسائل نگاه کند، آنها باید درباره ی مشتریان شما، تجارت و صنعت مورد نظر شما سوالاتی بپرسند، اگر چنین سوالاتی از شما پرسیده نشد، بهتر است که سریعتر آنجا را ترک کنید. با اینکه این مورد به عنوان گام پنجم بیان شد، اما صادقانه باید اعتراف کرد که مهمترین جنبه ی انتخاب شرکت طراحی سایت، در همین مرحله است. یک شرکت طراحی سایت می بایست در ابتدا اهمیت محتوا را بداند.
باید دقیقا مشخص کنید که چه اطلاعاتی باید در دید مشتریان و مخاطبان شما قرار گیرند و هدف شما ارائه چه محتوایی در نگاه اول است. در نظر داشته باشید که تهیه محتوا وظیفه طراح سایت شما نیست و هیچ کس بهتر از خود شما نمیتواند متون ارائه شده در سایت را تهیه کند. انجام این موارد شما را مطمئن می کند که سایت شما حامل پیام مورد نظرتان خواهد بود و کیفیت کار سالها باقی می ماند.
کاری که شما باید انجام دهید: از محتوای خود برای کمک به مشتریانتان استفاده کنید. محتوا شامل هرچیزی مثل نوشته ها، تصاویر، ویدئو و مواردی از این قبیل است. شرکت طراحی سایت مورد نظر شما باید قبل ازهنر، به ارائه صحیح محتوا اهمیت دهد.
درست است که شرکت طراحی سایت خود محتوا را برای شما تولید نمی کند، اما می بایست با تیم بازاریابی و تولید محتوای شما در ارتباط باشد.
بدانید که می خواهید به چه چیزی برسید، واقع بین باشید
به هدف و انتظارات خود از شرکت طراحی سایت فکر کنید و کمی زمان به آن اختصاص دهید. به این بیندیشید که چه اتفاقی در شش ماه تا یک سال روبرو ممکن است رخ دهد که شما را مطمئن کند که پول خود را درست خرج کرده اید.
بعضی از اهداف اصولی که شما می توانید به آن دست یابید، عبارتند از:
• افزایش میزان فروش آنلاین
• معرفی نام تجاری خود در فضای اینترنت
• ارائه اطلاعات و محتوای مناسب به مشتریان
• کسب درآمد از تبلیغات
کاری که شما باید انجام دهید: از شرکت طراحی سایت موردنظر خود بپرسید که از چه ابزار و سرویس هایی برای اندازه گیری میزان بازدیدکنندگان سایت شما استفاده می کنند. شرکت طراحی سایت باید روند فروش شما را بداند تا بتواند راه حل مناسبی برای بهبود آن بیابد تا بتواند یک ارزش واقعی برای سایت جدید شما ایجاد کند.
استراتژی خود را بشناسید
در مراحل قبلی هدف گذاری و انتظارات خود را مشخص کردید، در ادامه باید مسیر و برنامه مشخصی برای دست یابی به آنها تهیه کنید. چگونه میتوانید در فضای اینترنت بیشتر دیده شوید؟ برای طراحی سایت شرکت خود چه امکاناتی نیاز دارید؟ بازدیدکنندگان شما از طریق موتورهای جستجو به سایت وارد میشوند و یا تبلیغات هدفمند اینترنتی؟
شرکت طراحی سایت خوب می بایست توضیح مختصری از وب و روش های موفقیت در آن به شما ارائه دهد، یک استراتژی خوب به شما حس قدرت و اعتماد می دهد. وقتی که شما یک نقشه ی مطمئن داشته باشید، امکان برنامه ریزی و موفقیت هم خواهید داشت و بنابراین می توانید تصمیمات درستی بر پایه ی اطلاعات واقعی بگیرید؛ در نتیجه بازدیدکنندگان سایت شما به مشتریان شما تبدیل خواهند شد.
کاری که شما باید انجام دهید:از شرکت طراحی سایت خود بخواهید که متد مشخصی را با بیان جزئیات کامل در جهت رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده به شما معرفی کنند. مطمئن شوید که استراتژی آنها شما را به هدفی که در مرحله یک برای خود مشخص کرده اید می رساند.
بهره بردن از تیم خبره و حرفهای
بهترین شرکت طراحی سایت به طور تیمی کار خود را انجام میدهد و فعالیت انفرادی در آن دیده نمیشود. تمامی شرکتها برای فعالیت خود از افراد خبره و با تجربهای استفاده میکنند تا یک کار باکیفیت را به کاربران ارائه دهند. زیرا همانطور که مشتریان در انتخاب پیمانکار خود از دقت بالایی دارند، مدیران شرکتهای طراحی سایت نیز در انتخاب کادر فنی حساسیت بالایی به خرج میدهند.
خدمات پس از فروش و پشتیبانی را جدی بگیرید
بعد از راه اندازی سایت جدید، یک شرکت طراحی سایت معتبر، از سلامت سایت شما مراقبت می کند. بسته به اینکه چقدر شما، مشغول نگهداری و انتشار محتوا باشید در گزارشات تحلیلی به شما کمک خواهد کرد و شما را مطمئن می سازد که سایت جدیدتان، شما را به هدفتان می رساند.
اگر نیازمند تغییرات ظاهری و یا افزودن امکانات جدید به سایت هستید باید بتوانید با پرداخت هزینه متناسب، سایت خود را ارتقا دهید. حتی دسترسی کامل به مدیریت و کدهای سایت اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا وابستگی مطلق شما به آن شرکت را از بین میبرد.
اگر شرکت مورد نظر شما از یک هسته و سیستم مدیریت محتوای اختصاصی استفاده میکند همیشه و برای هر تغییر کوچکی به آنها وابسته خواهید بود.
کاری که باید انجام دهید: از شرکت طراحی سایت خود درباره ی خدمات پس از فروش و شرایط پشتیبانی سوال کنید. چطور به مشتریان دیگر کمک می کنند؟ آیا امکان ارتباط مستقیم و رفع مشکلات احتمالی پس از تحویل سایت را به شما می دهند؟
برای تهیه یک وب سایت نیازمند یک پیمانکار خوب در زمینه طراحی سایت هستید.
رضایت مشتریان
مشتریان از نحوه عملکرد و طراحی سایت شرکت باید رضایت کامل را داشته باشند. سنجش رضایت مشتریان یکی از ملاکهای خوب برای قیاس شرکت مورد نظر است. زمانی که شما نمونهکارها را مورد بررسی قرار میدهید، ممکن است در نگاه شما بسیار خلاقانه و باکیفیت طراحی شده باشد، اما در نظر مشتری از هدف اصلی به دور است و کیفیتی که مشتری خواسته بود را ارائه ندادهاند. پس برای رفع هر گونه ابهام میتوانید سوالات خود را از مشتریان بپرسید.
قیمتهای طراحی سایت
با مراجعه به دفاتر طراحی وب سایت ممکن است با اختلاف قیمتهای بسیار زیادی روبرو شوید. یکی از معیارهای اصلی برای انتخاب هزینهای است که قرار است بابت سایت پرداخت کنید؛ این اختلاف قیمت با میزان سابقه، بزرگی شرکت، سختی کار و محتوای درونی سایت شما متناسب است. بعد از انتخاب شرکت طراحی سایت شما حتما باید از تمام هزینههای قابل پرداخت مطلع شوید. اگر جزییات بیشتری از سایت خود را به شرکت بدهید، آنگاه درک درستی از سایت شما دارند، درنتیجه هزینه پرداختی شما به واقعیت نزدیکتر است. در نظر داشته باشید که هزینه طراحی سایت فروشگاهی به مراتب بالاتر از سایتهای شرکتی یا لندینگهای خلاقانه است.
بهترین شرکت طراحی سایت در کرج
وب شاپ با بهره گیری از جدیدترین تکنولوژی ها جهت طراحی سایت به صورت کاملا بهینه و با سرعت بالا و حجم کم، همچنین با رعایت تمامی اصول سئو جزو بهترینها در زمینه طراحی سایت می باشد لذا با تحقیق بسیار میتوانید از صحت این سخن اطمینان حاصل نمایید.
طراحی سایت فروشگاهی
به جرات میتوان گفت که از زمان به وجود آمدن تکنولوژی طراحی وب سایت ,بیشترین انواع وب سایتی که ایجاد شده است وب سایت های فروشگاهی میباشد. امروزه در دنیا وب سایت هایی مانند Amazon و Ebay میتوانند معروف ترین آنها باشند. امروز در ایران بسیاری از افراد حتی قبل از رفتن به مغازه حتما سری به یکی از سایت های فروشگاهی آنلاین زده و یک برآورد قیمت کرده تا با فکری بازتر بتوانند خرید خود را انجام دهند.
بنابراین وب شاپ با داشتن تجربه ای فراوان در طراحی, تجزیه و تحلیل و حتی نگهداری و بروز رسانی این دسته از وب سایت ها دلایل اصلی داشتن یک وب سایت فروشگاهی را به عوامل زیر دسته بندی مینماید که عبارتند از:
1. بهترین قیمت
بسیاری از فروشگاه های آنلاین قیمت کالا های خود را بسیار کمتر و ارزانتر از فروشگاه های کوچک و مغازه ها میدهند. این امر میتواند چندین دلیل داشته باشد. یکی از این دلیل ها این است که کاربران از اینترنت برای پیدا نمودن کالاهای ارزانتر استفاده میکنند و بسیاری از صاحبان چنین فروشگاه های آنلاینی این مطلب را به خوبی میدانند.
دلیل دیگر آن این است که افراد آنلاین, بسیاری از فروشگاه های آنلاینی را میتوانند در مدت زمان کمی گشت و گذار نمایند تا بهترین قیمت را پیدا نمایند که این مورد میتواند در وقت آنها صرفه جویی نماید. از سوی دیگر خرید و فروش به صورت آنلاین شامل مسائل مالیاتی نمیشود و این میتواند مزید بر علت گردد.
2. تنوع محصولات
بسیاری از فروشگاه های حقیقی در ارائه متنوع محصولات مشکل دارند. فروشگاه های آنلاین به شما اجازه میدهند که بسیاری از محصولات را در وب سایت پیدا نمایید که در فروشگاه های حقیقی وجود ندارند. یکی از مهمترین عوامل آن کمبود فضای حقیقی در یک فروشگاه حقیقی میباشددر صورتیکه در یک وب سایت فروشگاه آنلاین چنین محدودیتی وجود ندارد و در یک فضای مجازی میتوانید دنیایی از اطلاعات و محصولات را در اختیار مشتری سایت قرار دهید.
البته یکی از نکاتی که در ابتدای طراحی یک سایت فروشگاهی باید مد نظر قرار دهید همین دسته بندی اطلاعات و منوها و خود اطلاعات محصولات در سایت فروشگاه میباشد. این نوع وب سایت ها با توجه به حجم بسیار زیاد اطلاعات که وجود دارد, باید ساختار قابل فهمی برای بازدید کنندگان و در نهایت مشتریان وب سایت شما داشته باشد. هر چقدر این بخش پیچیده تر به نظر بیاید کاربران به راحتی وب سایت شما را رها نموده و وب سایت فروشگاهی دیگر را برای انتخاب کالا و خرید آن در نظر خواهند گرفت.
معمولا آیتم هایی که تشکیل دهنده یک وب سایت فروشگاه میباشد, باید در کاملترین حالت خود باشد. یعنی از صفحه تماس با ما و مکانیزم جستجو تا ترکیب بندی رنگ ها و سایز ها و جنس ها و ..... در سایت و در طراحی و پیاده سازی و توسعه آن مد نظر قرار داده شود.
در زمینه طراحی مکانیزم جستجو باید حساسیت بسیار زیادی وجود داشته باشد. چراکه میدانیم تمامی کالاها دارای یک خصوصیت ثابت نمیباشند و باید تمامی این خصوصیت های تشکیل دهنده کالا در آیتم های جستجو مد نظر قرار داده شود. این آیتم ها میتواند از قیمت و سایز و رنگ و جنس و سال ساخت و کشور سازنده و بسیاری از آیتم های بسیار ریز هم باشد. به عنوان مثال زمانی که شما در یک سایت فروشگاهی به دنبال تبلت یا لپ تاپ هستید, شما میتوانید با جستجوی مدل ASUS 540N کار خود را در سایت آغاز نمایید ولی همین محصولی که شما دوست دارید آن را از وب سایت خریداری نمایید, خصوصیت هایی مانند RAM و CPU و HDD و VGA و بسیاری دیگر از قابلیت ها را دارا میباشد که میتوانید در مکانیزم جستجو به آنها اشاره نمایید تا در مدت زمان بسیار کمتری کالای خود را پیدا نموده و خریداری نمایید.
یک وب سایت فروشگاهی باید کنترل پنل بزرگ و واقعا بدون نقصی را داشته باشد تا مدیر سایت و همچنین مدیران دیگر بتوانند با تمامی بخش های وب سایت ارتباط خوبی را برقرار نمایند. حتما در جلسه حضوری نمونه کنترل پنل های سایت های فروشگاهی خود را به شما نشان خواهیم داد و چهره یک پنل واقعی را حتما مشاهده خواهید نمود. پنل های مدیریتی وب شاپ هم اختصاصی هستند هم از cmsهای آماده استفاده میکنیم انتخاب هر دو گزینه به نظر مشتری و همچنین نوع فعالیت ، گستردگی فروشگاه و میزان بودجه موجود دارد
وب شاپ در نظر دارد که موارد بسیار زیادی را در فروشگاه اینترنتی شما قرار دهد تا بتوانید با حداقل دانش تکنیکی و فنی بصورت روزانه فروشگاه خود را مدیریت نمایید. برخی از این امکانات عبارتند از:
• طراحی محصولات
• اضافه نمودن قابلیتهای جستجو با بهترین کیفیت و سریع ترین الگوریتم های جستجو
• سئو وب سایت در موتورهای جستجو در جهت جذب مشتریان زیاد و بالا رفتن سود مالی وب سایت
• طراحی ویرایش دسته بندی ها در پنل مدیریت دارنده فروشگاه اینترنتی
• طراحی بخش ثبت نام و فراموشی رمز عبور و ورود کاربران به پنل مدیریتی خود در جهت رویت فعالیت های خود در وب سایت
• طراحی بخش پرسش و پاسخ برای مشتریان
• طراحی کامل پنل مدیریتی صاحب فروشگاه اینترنتی برای مدیریت لحظه به لحظه فروشگاه
• طراحی چند زبانه بودن وب سایت
• افزودن درگاه بانکی در جهت سهولت پرداخت از طریق کارت های بانکی عضو شتاب